where are thou?

Jag lånade ut mina vita högklackade till en okänd tjej en gång.
Vi var påväg till ett dansställe när min kompis bestämde sig för att däcka ungefär 10 meter ifrån dörren till stället
och jag offrade mig för hennes spya och blev fyllevakt.

Ett tjejgäng gick förbi och sa att ena tjejens klack hade gått sönder och frågade om hon inte kunde köpa mina skor,
jag sa nej. Istället kunde hon få låna de. Jag tog hennes nummer, kontaktade henne efter någon vecka angående mina skor. Hon svarade. Jag tappade bort hennes nummer. men NU!, nu efter ett par månader (ungefär 3-4-5) så fann jag dennes nummer och skickade iväg ett sms. Nu får hon ge tillbaka mina älsklingar, och hoppas det inte hänt något med dem.



damnit

Kommentarer
Postat av: ida

nej va jobbigt, låna ut ett par jeans, klänning och linne till en tjej.. kompis/bekant för över ett år sen har ej fått tillbaka, men på omvägar har jag hört att två av sakerna har gott sönder=)

2009-01-30 @ 22:39:43
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0