beauty

När jag var yngre hade jag jättedåligt självförtroende. När jag var yngre, alltså till för ett par år sedan.
Jag hade dåligt självförtroende tills jag var 17 rättare sagt. Jättedåligt. Få visste om det.

Konstigt nog var jag också väldigt populär, jag kände de flesta och de flesta kände mig. Pratade med mig. Man blev bjuden på fest hit och dit. Men killarna. Mitt dåliga självförtroende förstörde för mig.

Tills jag en dag kollade mig själv i spegeln. fy fan - tänkte jag. Jag är ju förihelvetesjävlar vacker!

Jag gick ut med den attityden i bakhuvudet. Den dagen blev jag påraggad som bara den! Fick blickar, kommentarer. Blev tom bjuden på en och annan drink.




Jag menar inte att man ska ut och försöka få det bekräftad av killar att man är snygg. Jag menar att man ska ALLTID tycka om sig själv, man ska  ALLTID ÄLSKA sig själv. Älska dig själv så blir det lättare för andra att älska dig.








Kommentarer
Postat av: baaaaaaaaaaaah

vilken grym inställning! :P



sv. Vill du gå med i kampanjen "Låt teletubbies ruttna i helvet alternativt ngt annat ont ställe beroende på vad man tror på"?

2009-02-02 @ 21:11:06
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Postat av: Cornelia

jag känner igen mig sjukt mycket i texten.

och jag har fortf den dåliga självkänslan.

har du fler tips?

2009-02-02 @ 21:25:26
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/
Postat av: Cornelia

tack föör tipsen:)

2009-02-02 @ 21:34:38
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0